Προσφατα αρθρα

Αλαλούμ και ταλαιπωρία από την κατάργηση των λεωφορειακών γραμμών!

epektasi-metro-nikaiaΣε παράσταση διαμαρτυρίας προχώρησαν στις 14.07 στη Διεύθυνση του ΟΑΣΑ, μαζικοί φορείς από τη Νίκαια, το Πέραμα, το Κερατσίνι και τον Κορυδαλλό για τις αλλαγές/καταργήσεις στις γραμμές και τα δρομολόγια των λεωφορείων.

Οι επικοινωνιακές φιέστες της κυβέρνησης για το άνοιγμα των τριών νέων σταθμών του Μετρό σε Νίκαια, Κορυδαλλό και Αγ. Βαρβάρα, δεν μπορούν να κρύψουν την εντατικοποίηση της εργασίας και τις άθλιες συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας για τους εργαζόμενους στο δίκτυο των Αστικών Συγκοινωνιών αλλά και την ακόμα μεγαλύτερη ταλαιπωρία των επιβατών σε ότι αφορά τη μετακίνησή τους με τα Μ.Μ.Μ. και μάλιστα εν μέσω πανδημίας.

Αντιπροσωπεία συναντήθηκε με τον Ν. Αθανασόπουλο, Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΑΣΑ προκειμένου να καταθέσουν υπόμνημα και να καταγγείλουν την ταλαιπωρία που ξεκίνησε για τους κατοίκους με το άνοιγμα των 3 νέων σταθμών του μετρό. Στην αντιπροσωπεία συμμετείχε η Σίτσα Κόνιαρη, Δημοτική Σύμβουλος της Λαϊκής Συσπείρωσης Νίκαιας-Ρέντη και Πρόεδρος του Συλλόγου Γυναικών Νίκαιας.

Πιο συγκεκριμένα και μεταξύ άλλων έθεσαν ότι, με την κατάργηση των λεωφορειακών γραμμών-κορμών Β18 & Γ18 και την αντικατάστασή τους με τις γραμμές 841 και 842 αντίστοιχα και με τεράστια περικοπή των μέχρι τώρα διαδρομών τους, αφήνει χιλιάδες εργαζόμενους χωρίς απευθείας σύνδεση με το κέντρο της Αθήνας (Ομόνοια), ενώ πολλοί εργασιακοί χώροι (πχ «Παπαδοπούλου», Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας) και χώροι κοινού ενδιαφέροντος που βρίσκονται στην Πέτρου Ράλλη (από Θηβών και πάνω), στην Πειραιώς και στην Ομόνοια έχουν αποκλειστεί από την απευθείας πρόσβαση από τους κατοίκους του Κερατσινίου, της Σαλαμίνας, του Περάματος, της Νίκαιας και του Κορυδαλλού.

Άλλο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι με την κατάργηση των 846 και 847 γραμμών για Πειραιά, οι κάτοικοι στην περιοχή της Νεάπολης Νίκαιας χρειάζονται πλέον 2 συγκοινωνίες και προφανώς διπλάσιο χρόνο. Οι αλλαγές στις γραμμές 827 και 828 αφήνουν μεγάλα τμήματα από τα Άσπρα Χώματα και την Αγ. Τριάδα της Νίκαιας (περιοχή που εξυπηρετεί και το Κρατικό Νοσοκομείο της Νίκαιας) χωρίς απ ευθείας πρόσβαση στον Πειραιά, ενώ το δρομολόγιο απαιτεί διπλάσιο χρόνο για τον Πειραιά.

Επίσης επί των οδών Π. Ράλλη και Λαοδικείας, από το άνοιγμα του μετρό κι έπειτα, υπάρχει σοβαρή επιβάρυνση με καυσαέρια και ρύπους. Οι αλλαγές που έγιναν στις λεωφορειακές γραμμές για να εξυπηρετήσουν τους δήμους από Αμφιάλη μέχρι και Πέραμα (και Σαλαμίνα) ΟΛΕΣ διασχίζουν τις συγκεκριμένες οδούς, όπου μαζί με τα φορτηγά και τις νταλίκες, έχει ως αποτέλεσμα να επιβαρυνθεί ακόμα περισσότερο η περιοχή, αφού αυξήθηκε υπερβολικά η κίνηση και η ατμόσφαιρα έχει γίνει πλέον αποπνικτική!

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ, πέρα από τις χιλιοειπωμένες δικαιολογίες για προμήθειες οχημάτων και προσλήψεις εργαζομένων, στο ζήτημα της κατάργησης των λεωφορειακών γραμμών ουσιαστικά πέταξε το μπαλάκι στις Δημοτικές Αρχές των συγκεκριμένων περιοχών, αφού όπως είπε «οι αλλαγές στις γραμμές των λεωφορείων έγιναν έπειτα από διαβούλευση με τους Δήμους» και μάλιστα ότι «τα χαρτιά πήγαν κι ήρθαν στους Δήμους 4-5 φορές»!

Για το ίδιο θέμα ερώτηση έθεσε η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ